Bloggarkiv

tirsdag 28. mars 2017

Hjemmelaget veggpynt (gutterommet)

Nå er det lenge siden jeg har lagt ut noe som helst hjemmelaget, så da tenkte jeg å vise pynten jeg laget på gutterommet for noen dager siden. Alt jeg trengte var saks, lim og godt humør. Jo, så var det ark i forskjellige farger og lærertyggis for å henge verket opp : )

Ettersom at guttene her liker biler så var det en grei sak å  klippe ut. Først laget jeg en mal - for så å overføre bildet til ønskede fargeark. Hjulene og hjulkapslene gikk gjennom samme prosedyre, og vipps fikk jeg laget ligg veggpynt til gutterommet. Se resultatet under :)


Well spent time det der <3


I og med at det er lærertyggis på baksiden av bilene så kan disse flyttes på. 
De er kanskje ikke de fineste bilene eller har korrekt utforming, men når jeg legger bilen med kortsiden opp kan det nesten se ut som en Disney-truck ;)