Bloggarkiv

lørdag 31. desember 2016

Siste dag, før første dag

I det jeg sitter her i sofaen som har blitt flyttet og vendt pga ommøblering i anledning jula, og sneen ute daler som aldri før, jeg kjenner at det har vært en heftig fin jul med familien. Førjulstiden var nydelig fin med DIY-julegaver og herlig stemning. Med besøk fra alven vår, som i desember kommer på besøk for å feire adventstiden, så har antallet hyss i heimen økt betraktelig.
Alvin dekker julekalenderene med toalettpapir




- Babyen begynte å krype/åle seg fremover to dager før juletreet kom opp.
- Den eldste sønnen har blitt utrolig stor på kort tid, og livet som storebror kler han <3
- Storesøster tar vare på hele familien og gjør ekstra stas på småbrødrene. Herlige henne <3
- Samboeren gikk ned på kne, 1. desember - og nå skal vi planlegge bryllup <3

Denne adventstiden har rett og slett vært morsom og minneverdig <3

Datra perlet pene perlebrett og pyntet de så fine med glitter og pynt, og egenkomponerte all slags juletrepynt ellers - som hun ønsket å gi til venner og familie - så må jeg nok innrømme at hun er flinkere å sette pris på sitt verk, enn hva jeg selv er til mitt eget. Det beundrer jeg. Evnen til å være stolt av sin fantasi og kreative side, og i tillegg tørre og ønske å vise det til alle rundt seg, uten å nøle. Det er helt fantastisk og beundringsverdig.




Jula har sin siste dag - før det nye året tar over. Her skal Lynet McQueen's jordbær-champagne konsumeres og pinnekjøttet nytes, og 30 stjerneskudd skal tennes av to entusiaster.



Året 2016 har vært det hittil fineste året noensinne og jeg er sikker på at 2017 blir spektakulært.
Jeg er så takknemlig for alle de 12 måneders milepæler og alt det gode - og ønsker det for alle dere <3



Godt nytt år fra familien vår <3